Click on the slide!

Мы заботимся и о Вашей карьере!

Image taken from the "Invaders"

80% специалистов делают карьеру вместе с нами, поднимаясь по служебной лестнице на протяжении уже 10 лет!   

Click on the slide!

Услуги по трудоустройству, консультации по вопросам трудоустройства предосталяются бесплатно

Image taken from the movie "Shoot 'em up"

Мы стараемся помочь каждому нашему соискателю, если даже не помощью в трудоустройстве, то советом или консультацией.  

Click on the slide!

Более 100 раз в месяц соискатели и работодатели нам говорят: "Благодарим за помощь!"

Image taken from the movie "Shoot 'em up"

с 2006 по 2016 год мы трудоустроили более 10000 соискателей!   

Click on the slide!

Наших кандидатов приглашают на работу в первую очередь!

Image taken from the movie "The Kingdom"

Рекрутинговый центр Максимус проводит подбор персонала в более 80% - частных предприятий г. Житомира и в национальные сети Украины. Предложенные…

Frontpage Slideshow (version 2.0.0) - Copyright © 2006-2008 by JoomlaWorks

Максимус | Рекрутинговое агентство Житомира

Головний бухгалтер

ID : 1067
Специализация : Бухгалтерский учет / экономика |
Населённый пункт: Житомир
Приблизительная зарплата: 10,000.00 грн
Тип зарплаты : % от реализации
График работы : Нормированный
Уровень опыта : 2 - 5 лет
Уровень образования : Высшее

Провідна мережа меблевих салонів, у зв’язку з відкриттям нового гіпермаркету мебелі оголошує конкурс на посаду «Головний бухгалтер».

Вимоги до кандидата:

  • вища освіта — «Бухгалтерський облік та аудит»
  • досвід роботи — від 5 років головним бухгалтером
  • впевнений користувач MS Office, 1С 8.2; МЕДОК; MS Excel; MS Word;
  • відмінне знання чинного законодавства України у сфері бухгалтерського та податкового обліку:
  • ПДВ (складання та здача звітності)
  • податок на прибуток (складання та здача звітності)
  • досвід в проходженні перевірок контролюючими органами, внутрішнього і зовнішнього аудиту та ефективної взаємодії з контролюючими органами
  • досвід роботи з ЗЕД
  • досвід моніторингу змін у законодавстві та надання консультаційної підтримки керівництву
  • планування та оптимізація податків
  • відповідальність, аналітичне мислення, уважність до деталей, вміння розставляти пріоритети, орієнтація на результат, важливо, щоб керівник вмів працювати в команді і створювати навколо себе мотиваційну атмосферу;

Особисті якості:

  • високий професіоналізм
  • ефективність в керівніцтві бухгалтерією
  • комунікабельність
  • високий рівень відповідальності

Функціональні обов’язки:

  • організація та ведення бухгалтерського і податкового обліку
  • організація повного документообігу юридичної особи
  • складання податкової та статистичної звітності
  • організація своєчасного відображення на рахунках бухгалтерськогообліку операцій
  • пов’язаних з рухом майна, зобов’язань та результатів господарсько-фінансової діяльності
  • контроль за дотриманням порядку оформлення первинних та бухгалтерських документів
  • контроль за дотриманням платіжної дисципліни та політики взаєморозрахунків
  • ведення бухгалтерського та податкового обліку у сфері ЗЕД
  • контроль за веденням банківських операцій, роботою з системою «Клієнт-Банк»
  • ведення взаєморозрахунків з імпортними / експортними операціями
  • контроль відображення розрахункових операцій у іноземних валютах в бухгалтерському обліку

Ми пропонуємо:

  • активну, динамічну роботу в компанії, що стрімко розвивається
  • гідну оплату праці
  • корпоративні заходи
  • дружний колектив

Умови праці:

  • офіційне працевлаштування
  • робочі дні: Пн — Пт 09.00 — 18.00
Отправить своё резюме
на эту должность :
Прикрепить резюме*

Поиск

Поиск работы

maximus
Максимус Робота | Робота у Житомирі